Nákupní košík
Váš košík je prázdný
Nevyhovuje vám zboží, které jste si u nás objednali? Nevadí. Zboží nám můžete vrátit nebo vyměnit za jiné. Máte na to 14 dnů od obdržení zásilky. Stačí vyplnit a odeslat formulář pod tímto textem a společně s kopií faktury nám můžete zboží zaslat zpět na adresu zákaznického oddělení. Balíček pošlete doporučeně, bez dobírky. Zboží musí být ve stavu, v jakém jste ho od nás obdrželi - tedy nepoužité, neporušené, neznečištěné a v originálním obalu.
Jakmile k nám váš balíček dorazí, naše zákaznické oddělení vás bude kontaktovat. V případě výměny zboží se domluvíte na vytvoření nové objednávky. V případě vrácení zboží vám jen potvrdíme přijetí vráceného zboží a odešleme vám peníze zpět na váš účet. V případě výměny nebo vrácení zboží zákazníkovi vrátíme i částku za doručení zboží (pokud ji platil). Dopravu za zboží od zákazníka si hradí vždy zákazník.
K úspěšné reklamaci/vrácení zboží je nutné přiložit do balíku doklad o koupi a vyplnit online formulář.
Sleva poskytnutá k objednávce, není-li vázána ke konkrétnímu výrobku, je rozúčtována v zásilce. V případě vrácení nekompletní objednávky, je poskytnutá sleva odečtena od katalogové ceny vráceného zboží.
Pro vyřízení reklamace se přihlašte do svého profilu a vyberte objednávku k reklamaci, nebo vyplňte tento formulář. Reklamační řád.
Odebírejte náš newsletter, aby vám neunikly novinky a jiné zajímavosti o našich aktivitách.